Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:20 Temat postu: |
|
|
Mati_pl spólna (chyba chodziło o spójną) pamięć w C2D to chyba żart, pamięć l1 i l2 (w przeciwieństwie do l3 ) ma to do siebie, że występuje problem ze spójnością danych.
Dziwne obciążanie rdzeni (dla X2) występuje pod XP jeśli nie zainstalujemy "AMD Dual Core optimizer". Symetryczne obciążanie ma swoją wielką zaletę - rdzenie są równo rozgrzane (co przy dynamicznym dobieraniu obrotów wentyla powoduje, że mamy mniejszy hałas ;p).
Zresztą C2D i X2 tak samo obciążają rdzenie tyle, że mając X2 trzeba wspomnianą łatkę zainstalować (eliminuje przy okazji problemy z częścią aplikacji wymagającymi równoczesnego przetwarzania - filmy i starsze gry).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Przemek
szeregowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:26 Temat postu: |
|
|
Przecietnego gracza nie obchodzi czy to kod sieciowy czy kod broni, wazne ze jest to zle zrobione.Przecietny gracz ma gleboko jak wyglada to od podstaw, po prostu chce pograc na odpowiednim poziomie ( mowie z perspektywy kilkuletniej gry w cs ). Nie mowie ze gra mi sie nie podoba na tyle by przestac grac, mowie tylko ze to nie jest i zanosi sie na to ze nigdy nie bedzie konkurent dla cs'a ( do czasu wylaczenia serwerow cs co nie tak predko nastapi ). Jedno nie ulega zadnym watpliwoscia : By grac w css na w miare wysokim poziomie potrzeba ok 1/30 czasu jaki poswiecalo sie na poprzednika tej gry.
Oficjalne mapy nie wygladaja wcale tak dobrze.Wiekszosc z nich mniej obciaza gpu ( przyklad dustow,azteca,office,italy itp ). Aztec mimo opadow deszczu nie zjada tyle mocy obliczeniowej co inne "deszczowe" mapy ktore powstaly po jakims czasie.
Wierzycie ze css bedzie miec coraz lepsza grafike i bedzie miec takie sam wymagania? Grafika cssa jak dla mnie nie zmienila sie od daty premiery ( no chyba ze za zmiane grafiki uwazacie inny dobor tekstur).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemek dnia Wtorek 26-06-2007, 21:27, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nie moge sie zalogowac
Gość
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:26 Temat postu: |
|
|
mati mam 512 ale dziwnie mi wychodzi ze mam strasznie wysoki ping jak gram na dxlevel 70
obecnie gram na 8.1 bo tam mi sie nie scina..ale mam malo fps...a wlasnie jak grlamen na 70 to na poczatku mialem np 89 fps a po chwili jak wybralem team mam 10... i nie rozumiem o co chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:33 Temat postu: |
|
|
C2D ma spólną panięć L2 jest tylko jedna C2D ma tylko panięć L1 od dzielną ale jest to taka panięć adresowa a nie panięć operacyjna jak L2 i na C2D niema problemu z spójnością panięć wole mieć bardziej rozgrzany jeden rdzeń inż jednakowo rozgrzany procesor z zacinkami a co do "AMD Dual Core optimizer" jest to programik który moduluje windowsa tak żeby obciążał jeden rdzeń bardziej ręcznie zrobię lepiej niż te program i jeszcze ten program ma jedną wadę gry/programy które wykorzystują wiele rdzeni przestają i zadowalają się tylko jednym np. winrar
Przemek od daty premiery dodali efekt HDR i kilka tam drobiazgów dobrze że nic nie grzebią w silniku fizyki
ciapek lepiej graj na standardowym mat_dxlevel tylko zmień w opcjach wszystko na low jak to nie pomoże to zmień na niszą rozdzielczość
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mati_pl (mięso armatnie) dnia Wtorek 26-06-2007, 21:39, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:38 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Windows przy wielordzeniowych procesorach obciąża je po równo a to błąd bo przesto procesory muszą komunikować się między sobą ale jednocześnie nie mogą obliczać gry/programu i komunikować się, jak rdzenia się komunikują ze sobą przestają obliczać swoje zadania jak skończą "rozmawiać" ze sobą obliczją dalej aż do póki nie potrzebują informacji z drugiego procesora i zaczynają wymieniać informacje... przesto gry/programy łapią zacinki na procesorach wielordzeniowych |
Jak to po równy, i czu to jest błąd? Jak włącze jeden proces WCG to jeden rdzeń jest uzywany w 100%, drugi wcale - to chyba nie jest po równo. A jak włącze dajmy na to WinZIPa z affinity na rdzeń 0 i winrara z affinity na rdzeń 1 to po co mają się komunikować? nie bardzo ma sens to co mówisz. A jeśli kompilujesz program z myślą o procesorach dwurdzeniowych, to tak ustalasz wątki żeby jeden nie czekał, albo jak najrzadziej czekał, na dane z drugiego. Byłoby tak jak mówisz gdybym próbował wykonać dwuwątkowy program bez optymalizacji na dwóch rdzeniach na raz - ale to się nie zdaża (przykładem winrar albo WCG).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dalej sie nie da;]
Gość
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:44 Temat postu: |
|
|
gram na normalnym wszystko na male rozdzielczosc 800:640 czy tam 800:600 mniejsza z tym a fps dalej w chuja malo...co robic:|...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 21:49 Temat postu: |
|
|
ja tu muwiłem o programach które mają tylko jeden wąntek np. superPI normalnie windows obciąża procesory tak: [link widoczny dla zalogowanych]
można uruchomić dwa równolegle programy lub ustawić w Menedżerze Zadań że program ma tylko działać na jednym rdzeniu tylko że nie każdy o tym wie że jest taka fukcja w MZ.
ciapek jakiego masz kompa podaj nazwe karty graficznej i procesora i zobaczymy co da się zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Środa 27-06-2007, 0:10 Temat postu: |
|
|
Bo nie pokazujesz dwurdzeniowego procesora. Na dwurdzeniowym procesorze SuperPI wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać, tylko jeden rdzeń jest obciążony.
Cytat: |
Wierzycie ze css bedzie miec coraz lepsza grafike i bedzie miec takie sam wymagania? Grafika cssa jak dla mnie nie zmienila sie od daty premiery ( no chyba ze za zmiane grafiki uwazacie inny dobor tekstur). |
Hmm.... policzmy.. HDR, color correction, zmiana obsługi blendowanych tekstur, 2 nowe shadery... jak dla mnie to się kwalifikuje jako zmiana, i o ile wiem wymagania nie wzrosły od tamtego czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Środa 27-06-2007, 11:37 Temat postu: |
|
|
gnat..intel penitum 4 1.8 ghz,512 ram karta graficzna GF FX 5200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Środa 27-06-2007, 12:34 Temat postu: |
|
|
hmm... mi nigdy superPI nie działał na viscie zawsze wyskakiwał mi błąd i nie patrzyłem jak wista obciąża wielordzeniowe procesory. zobaczę puźniej na laptopie ojca jak wygląda obciążenie C2D ma tam viste
Ciapek co to jest? mam Pentium 4 2,8GHz i on ledwo mi wystarczy na pełny serwer WP 512Mb to jest ok hmm... GF FX 5200 o boże to jest słabe jak nie wiem.
sprubuj kturegoś z tych cfg. [link widoczny dla zalogowanych] powino być najlepsze cfg nr. 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Środa 27-06-2007, 15:04 Temat postu: |
|
|
kurde mati mowie gniot!... moj komp do kasacjoi.... 4 lata temu byl niezly;p ale teraz gnata jak nie wiem;] ja teraz bede mial gf 7700 cos takiego i procek Intel 4 2.6ghz
Kurde mati napisz na friends jak bedziesz bo sie wkurwie... z tym cfg:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 5:59 Temat postu: |
|
|
hehe wrocilem:)
ale cos czuje ze we wrzesniu tez bede wyjezdzal
poczytalem zaleglych lekturek i juz widze pare rewelacji
NIE UZYWAJCIE CUDZYCH KONFIGOW !!!
nie wklejajcie sobie syfu z sieci
a no i co do tego css vs cs...
nst napisal cosik o rozrzucie broni, o tym ze go prawie nie ma i same buly leca..
otoz recoil w css jest i to nawet wiekszy niz w 1.6
problem w tym ze gamonie z valva zmienili troszke zachowanie celownika i teraz jest on bardziej zwawy, co z kolei sprawia ze odnosimy wrazenie o mniejszym recoilu. A strzelanie seria to inna bajka, no ale chyba mi nie powiecie, zespudlowanie w typa z 2-3m full auto w 1.6 bylo realistyczne:)
zupelna racja, ze na opanowanie sourca potrzeba 1/30 tego co na 1.6
I to zreszta glowny powod dla ktorego masa ludzi dalej gra w 1.6 - szkoda im oddawac wypracowanego latami skilla na rzecz noobkow, co dostali sourca na ostatnia gwiazdke, a mimo to nie sa juz freefragiem.
ps: dx level 70 - nie jest zabroniony bez powodu, niezaleznie od karty kazdy ma skrocony czas dzialania fleszy - a to juz jest jakby troszku nie fair. Tak samo na FFA pilnujemy pomaranczowych skinow i wallhackow, wiec krotkie flesze nie sa mile widziane.
Do tego dochodzi blad jaki wystepuje z niektorymi kartami ati, i sprawia ze cienie i niektore tekstury przebijaja przez inne, no a to juz moze przyprawic o blakliste
a gra bez cieni to jak gra no sound, wiec lepiej szukac fpsow gdzie indziej.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kpt.Kriss
magazynier
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 7:09 Temat postu: |
|
|
ps: dłuższych postów nie da się pisać ?? :8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 10:30 Temat postu: |
|
|
ja sem lamka w zasadzie się zgadzam z tym co napisałeś... wyłączając jednak to co zostało powiedziane o CS1.6 vs. CS:S.
To są dwie różne gry oparte co prawda o podobne zasady i mające frazę CS w nazwie. Mapy, styl rozgrywki (determinowany częściowo też przez budowę map) oraz wewnętrzna budowa gry są jednak na tyle różne, że dla kogoś kto ma 1.6 obcykanego Source wyda się dziwny. Wiem bo sam przechodziłem. Gracze z 1.6 nie chcą migrować, bo wiąże się to z długim czasem przystosowania się do zupełnie (a tak!) nowej platformy. Straciliby większość z tego co osiągnęli na 1.6. Nie przechodzą też z czystego lenistwa (dużo treningów żeby się przystosować) i zazdrości o swoją pozycję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 10:43 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
nst napisal cosik o rozrzucie broni, o tym ze go prawie nie ma i same buly leca..
otoz recoil w css jest i to nawet wiekszy niz w 1.6 |
celownik jest prawdą że w css jest bardziej ruchliwy i teraz wiem czemu w cs 1.6 szczelam gościom w nogi.
czy mogę używać dxlevel 8.1? bo ten mi usuwa mapping a moja karta graficzna nie trawi mappingu
Cytat: |
Do tego dochodzi blad jaki wystepuje z niektorymi kartami ati, i sprawia ze cienie i niektore tekstury przebijaja przez inne |
A żebyś wiedział że na mojej karcie graficznej (ATi R9550) cienie przebijają się przez ściany
jak wyłączam cienie to dodaje mi o 1fps a to może być tylko błąd pomiarowy.
Kpt.Kriss napisał: |
ps: dłuższych postów nie da się pisać ?? :8 |
przynajmniej pisze na temat a nie jak ty. czyżby nabijasz posty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|