Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artoox
*The Dogs | Member*
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 10:54 Temat postu: |
|
|
z tymi cieniami to jest chyba nie tylko z ati. czasami na nvidii też się to występuje. szczególnie przy tych nowszych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 11:00 Temat postu: |
|
|
Na mojej karcie jeden jedyny raz widziałem jak pojawił się cień w miejscy gdzie nie powinien się pojawić (zdaje się, że na de_dust na dolnym tunelu).
Tak to mam "wh" za pomocą moich nowych słuchawek , więc przebijające cienie, prawdziwy wh są mi całkiem zbędne
Mati_pl mapping? Zdaje się, że chodzi ci o Bumpmapping. Wyłącza go komenda w konfigu mat_bumpmap "0" (tym co grają w esl'u przypominam, że tam trzeba mieć mat_bumpmap "1" ).
P.S. dzisiaj znowu pojawiła się aktualizacja CS:S'a. Mam nadzieję, że znowu mi fps nie spadnie o kilka procent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 12:26 Temat postu: |
|
|
Lamka czemu nie brać cfg z sieći ja słyszałem ze masz jakies cfg na fps..tylko nie pamietam kto to mowil...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 12:47 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
czy mogę używać dxlevel 8.1? bo ten mi usuwa mapping a moja karta graficzna nie trawi mappingu |
A cóż to jest ten "mapping"?
Co do cieni (np. Cienia) występujących tam gdzie nie trzeba: TO NIE ZALEŻY OD KARTY GRAFICZNEJ. W Source cienie są rzucane na konkretne powierzchnie. Jeśli powierzchnia zaczyna się po jednej stronie ściany a kończy się po drugiej stronie, to po drugiej stronie ściany może być widać cień przedmiotu z pierwszej strony - ale tylko na tej wspólnej powierzchni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 13:51 Temat postu: |
|
|
BroVar dzieńki za komende ale jest taki mały problem jak wyłączę mapping to modele ct i t robią się szkle i podłoga z płytek jest lustrem .
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
bez mappingu
[link widoczny dla zalogowanych]
z mappingiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 14:19 Temat postu: |
|
|
AAA to wtedy trzeba chyba jeszcze map_specular czy jakoś tak trzeba zmienić (wtedy nie będzie szklanych efektów). weź jeszcze fizykę postaci wyłącz. Wtedy nie będziesz widział trupów (łatwiej się gra + więcej fpsów)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 15:15 Temat postu: |
|
|
co mam zrobić żeby nie miał szklanych postaci i odbijającej ręki? bez mappingu mam 2 razy więcej FPSów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 16:00 Temat postu: |
|
|
Spróbuj z mat_specular "0" a jak nie to mat_specular "1"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 16:13 Temat postu: |
|
|
skrzynka piwka dla BroVara dzieńki teraz mam na De_dust 90-110FPS a przed tem miałem 20-30FPSów dzieńki komendom mat_specular "0" i mat_bumpmap "0" tylko szkoda że cs stracił troche na jakości ale jest lepsze niż mat_dxlevel "70"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 16:32 Temat postu: |
|
|
No, reszta co ma mało fpsów też powinna z tego skorzystać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 20:01 Temat postu: |
|
|
nie brac konfigow z sieci to znaczy nie wklejac na pale do autoexeca tego co sie znajdzie na jakis boardach (szacuneczek) czy prywatnych stronkach (tym bardziej szacuneczek:)
tak mam cos co mozna nazwac konfigiem, a wlasciwie to "poradnikiem dla poszukiwaczy fpsow" z tymi rzeczami o ktorych tu mowiliscie i nie tylko... tyle ze nadal brakuje paru szczegolow, patrz lenistwo.
ale ten temat mnie troche pogoni to moze i fpsy Wam szybciej przyjdą ;p
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 21:37 Temat postu: |
|
|
lamka postaraj sie bo np ja potrzebuje pomocy;]
moj grat nie wytrzymuje map typu office,aztec;p
a Brovar te komendy 2 trzeba doklejic do cfg tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
szeregowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 21:40 Temat postu: |
|
|
Jest kilka swietnych mapek ( nie koniecznie nowych ) ktore mozna sprawdzic, tyle ze wiekszosc bedzie krzyczec o zbyt mala ilosc fps.
Ostatnio posiedzialem na bananie i sciagnalem kilkadziesiat map Czy admini bawia sie w sprawdzanie mapek u siebie na singlu, czy raczej interesuja sie mapka gdy ktos im te napke wskaze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Piątek 29-06-2007, 1:17 Temat postu: |
|
|
Admini się nie bawią. Oni to robią na poważnie. Oczywiście sugestie są mile widziane, ale granie popularnych map z fpsb, które są wszędzie, nie pasuje do ambicji naszego serwera. Oczywiście pokaż co masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Piątek 29-06-2007, 9:44 Temat postu: |
|
|
Ciapek9:D : ta wrzuć to do swojego .cfg
Ja znów zaproponuję de_inferno_pro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|