Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kpt.Kriss
magazynier
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 18:54 Temat postu: akutualiza |
|
|
Szanowni administratorzy proszę o aktualizację działu download na stronce wsciekle.pl ponieważ niema tam nowych mapek : westwood, trainstation itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 20:20 Temat postu: |
|
|
a jest podobno cos w stylu piranesi i dusta tylko nie wiem jak sie nazywa;]?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kpt.Kriss
magazynier
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 21:00 Temat postu: |
|
|
to sie zwie dustanessi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mowicz
operator beczkowozu
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 21:42 Temat postu: |
|
|
i mapa sssie calkowicie, 9fps...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 22:58 Temat postu: |
|
|
Ostatnio jakoś w modzie jest użalanie się na mało fps. Miesiąc temu tego nie było, a wątpie żeby wszyscy przez miesiąc pozmieniali kompy na gorsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 23:07 Temat postu: |
|
|
Też to zauważyłem. Nie zmieniałem ani sterów ani ustawień grafiki, a często mam szarpnięcia w miejscach, w których wcześniej szarpnięć na bank nie było. 2 tygodnie temu była aktualizacja na steamie dotycząca silnika source możliwe, że coś skopali Dobrze, że niedługo wymieniam tego parcianego 7300GT na 7900GS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Niedziela 24-06-2007, 23:58 Temat postu: |
|
|
ja zauważyłem tylko wzrost wydajności mam więcej FPS tak mi się zdaje że coś zrobili z mapping chyba to tak się nazywa. tylko to najbardziej obciąża kartę graficzną bo silnik source bazuje na dużych Teksturach (na szczęście) mi jeszcze pomogła ałkulizacja sterów z 7.1 na 7.5 (ATI)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kpt.Kriss
magazynier
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Poniedziałek 25-06-2007, 7:41 Temat postu: |
|
|
wszystkie posty na temat widze....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Poniedziałek 25-06-2007, 16:12 Temat postu: |
|
|
aa mowiczja 9 fps mam prawie zawsze tylko dzis wyjatek na italce mialem 25-50 a potem poworto na egonie do 9-30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
szeregowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 5:39 Temat postu: |
|
|
Ostatnia duza aktualizacja dodala na nowo HB ( stary engine ) oraz poprawila kilka baboli przy komendach map oraz mat - reszta to malo znaczace sprawy
CSS z kazda nastepna poprawka bedzie i tak mocniej obciazac sprzet. Planuja nawet calkowita wymiane tekstur ( na szczescie na dzien dzisiejszy to tylko plotki ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 11:10 Temat postu: |
|
|
ciekawe o jaką wymiane chodzi czy tylko nowe "malowanie" czy większa rozdzielczość tekstur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 11:46 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Changes/Additions
- Servers can now force the client to match the server's files, by becoming a pure server. When a server enables sv_pure, clients who connect and play on the server cannot gain an advantage by modifying the game content.
- In-game server browser only shows human players in the player counts column. Bots column now shows number of bots instead of a "some bots" or "no bots" icon
- Fixed servers with bots reporting incorrect number of bots when sv_master_legacy_mode is set to 0
- Fixed a server performance problem with queued packets
- Increased the maximum rate to 1 megabyte
- Added a findflags console command, which can list all cvars with a specified flag. For example: 'findflags server_can_execute' will find all console variables and commands marked with FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE
- Cheat protected many cvars and commands
- Removed cl_restrict_server_commands to prevent clients from being redirected
- Fixed user names reported as "unconnected" when greater than 32k players had connected to the server
Bug fixes
- Fixed a client crash during authentication
- Fixed a crash when mashing the ~ key on disconnect
- Fixed a bug with sv_minrate and sv_maxrate not applying properly on the client
- Fixed the free roaming camera in SourceTV demos
- Fixed cl_language archiving itself and not updating correctly when the language changed
- Fixed a voice recording bug that could cause voice dropouts
- Fixed a rare crash when spectating in Counter-Strike: Source
|
Drogi kolego, skoro tyle wiesz o silniku Source i jego rozwoju, powiedz proszę która z powyższych pozycji oznacza:
Cytat: |
dodala na nowo HB ( stary engine ) oraz poprawila kilka baboli przy komendach map oraz mat |
I co pozwala ci sądzić, że
Cytat: |
Planuja nawet calkowita wymiane tekstur |
?
Interesują mnie te sprawy dlatego chętnie posłucham kogoś kto więcej wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
szeregowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 12:00 Temat postu: |
|
|
Wszystko dokladnie zostalo opisane na oficjalnym forum steama.Kilka poprawek wczesniej zostal przesuniety HB (kazdy chyba wie gdzie znajdowal sie na samym poczatku ).W tej lub w poprzedniej ( nie pamietam w tej chwili ) poprawce powrocono do pierwotnego umiejscowenia hb. Czy w oficjalnym info kilku/kilkunastu poprawek byla wiadomosc ze przyspieszono poruszanie sie postaci oraz zmodyfikowano dosc mocno w stosunku do pierwowzoru RD oraz kilka innych duperelek . Nie bylo ale kazdy zauwazyl roznice Nie mowie tylko o poprawkach z ostatnich tygodni.
To samo tyczy sie zmiany teksturowania plus duperele typu obsluga wielordzeniowych procesorow co niesc bedzie za soba zwiekszenie wymagan.
Wiele "przyszlosciowych" spraw jest opisanych na of. forum, wystarczy poczytac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 13:51 Temat postu: |
|
|
pro fide wyczuwam nutke ironi w twojim poscie;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wtorek 26-06-2007, 15:21 Temat postu: |
|
|
obsługa wielordzeniowych procesorów więcej będę miał FPSów a jak zmieniał tekstury na lepszą jakość to mi karta odpadnie bo mam niestety tylko szynę panięć 128bit a przy teksturach liczy się duża przepustowość panięci i ilość jednostek TMU tego drugiego mam 4 ale pracują z szybkością 450MHz bardziej mnie martwi panieć bo przepustowość mam tylko ~9GB/s
stego wynika że jak ktoś ma taki złom jak ja czyli ATi R9500/9550/9600/x1050/x1300 GF FX 5xxx/6200/6500 i gorsze to jak zmieniał tekstury na lepszej jakości to pozostaje komenda mat_dxlevel 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|