Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 5:27 Temat postu: Mapy |
|
|
Temat dotyczy mapek na ktorych bedziemy grali mecze.
Wszystko jest jeszcze do ustalenia, wiec i tutaj mozna cos zmienic.
Do ustalenia jest tez sposob wyboru mapy. Czy beda losowane czy ustalane z gory, zaleznie od kolejki czy od meczu. nie wiem.
jak narazie lista:
de_aztec
de_cbble
de_chateau
de_cpl_fire
de_cpl_mill
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_pirenessi
de_tides
de_train
To moja podstawowa jedenastka. Do tego jest jeszcze kilka pozostałych mapek, oczywiscie moga zostac podciagniete pod mapy obowiazujace.
de_dust
de_port
de_beroth_beta
de_bahrain_rm
dustem rzyga kazdy, kto gra w cs dluzej niz od gwiazdki, a port moim zdaniem nie jest siebie warty.
beroth i bahrain sa jak dla mnie OK, ale to chyba zbyt ryzykowne robic z nich mapy turniejowe.
czekam na sugestie
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 11:08 Temat postu: |
|
|
bahrain się nie nadaje bo niektórzy chcieli by zagrać a mają na bahrainie 20 fps - tak się da grac na FFA ale nie klanówki... to samo z aztekiem - ja bym chętnie zagrał ale na aztecu musze się trzymać okolic pokoików przy moście/ bombsitu A. W styczni zmienię sprzęt wtedy nie będzie problemu, ale wiem że nie tylko ja mam ten problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 12:08 Temat postu: |
|
|
czy inni tez beda narzekac na tides i azteka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ostrowin
młody
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 12:26 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem Port jest bardziej na miejscu niż Azteck
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skunek
szeregowy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 12:54 Temat postu: |
|
|
do listy dodal bym jeszcze dusta i napewno bym zostawil AZTEC!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
D-avid
operator beczkowozu
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 15:59 Temat postu: |
|
|
haah dolsika brakuje... i jak nasze kampuszki i statsiki beda graly jak one tylko na tej mapie umija?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
neo
Modek od humoru :)
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 20:15 Temat postu: |
|
|
wszystko dobre... ja bym jeszcze dal awp albo jakiegos aima.... ale na pewno nie DOLLSA !!! pewnie mowicz bo o tym pragnal ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnik
młody
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z farmy...
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 20:31 Temat postu: |
|
|
Neo... pomyśl...
Gdzie widzisz na awp_ albo aim_ jakąkolwiek współprace???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mynk
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sobota 18-11-2006, 23:27 Temat postu: |
|
|
Mysle ze port to za duza mapa. I pochłania za duzo fps chyba ze na porcie robilibysmy "ustawki" w kanalach bo tylko tam sa przyzwoite fpsy. Aztec jak najbardziej mi odpowiada jest dobra mapa. Niektorzy pewnie mysla ze na aztecu t nie ma szans przeciwnie to ct ma przejebane aby tylko ataki t byly przemyslane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ostrowin
młody
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Niedziela 19-11-2006, 11:06 Temat postu: |
|
|
Mynk moim zdaniem przy 10 graczach z żadną mapą nie będzie problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 19-11-2006, 13:00 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o lag, tylko o fps - na aztecu ma 10 fps na głównej otwartej przestrzeni niezależnie czy gram sam czy z tłumami ludzi. A trzymanie się paru miejsc na mapie nie podziała dobrze na taktyke kalnu oczywiście gdybym wiedział że będzie aztec to mógłby grać za mnie rezerwowy, ale nie wiadomo czy zbierze się w 7-osobowym klanie 5 osób z dobrymi kartami graficznymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mynk
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Niedziela 19-11-2006, 17:14 Temat postu: |
|
|
Panowie wy chyba nie wiecie co to fps... Pozwole sobie wyjaśnić. FPS jest to plynnosc gry, która jest określana liczbami ( im wieksza liczba tym lepiej sie gra). Zeby miec dobry fps trzeba sobie dopasowac cfg lub miec cacy sprzet. Fps maleje przy ostrej jadce i w niektorych wymagajacych miejscach na mapie. Proponuje wziasc suszarke i zimnym powietrzem przedmuchac calego kompa kazdy kacik (mi to zajebiscie pomaga) po za tym skozystajciez tych cfg [link widoczny dla zalogowanych] nie ma za co ;] służe pomocą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Poniedziałek 20-11-2006, 23:15 Temat postu: |
|
|
Mynk... ty chyba nie wiesz, że ja bardzo dobrze wiem co to jest fps. Teraz ja pozwolę sobie wyjaśnić: fps - frames per second - ilość ramek wyświetlanych na sekundę. Powyżej 24 otrzymujemy płynny dla oka obraz, 30 jest uznana dolną granica przy jakiej gra jest jeszcze grywalna. Śmiem twierdzić że do CS:S ja osobiście potrzebuję powyżej 40 fps. Mój procesor Athlon XP 2600+ nadąża z dostarczaniem danych karcie graficznej w tempie wystarczającym na wyrenderowanie ok. 60-80 klatek w sekundzie. Niestety, moja karta graficzna GeForce FX 5600 jest w stanie wyświetlać obraz z taką prędkością jedynie w nieruchomych scenach ze stosunkowo małą ilością wielokątów, bez skomplikowanych shaderów w polu widzenia (moge Ci dokładnie wymienić jakie to shadery) i przy najmniejszych możliwych nie uznawanych za czity ustawieniach (tylko rozdzielczość mam 1280x1024, bo taki mam LCD). Granie w CSS w rozdzielczości mniejszej niż 1024x768 jest dardzo utrudnione ze względu na kiepską widoczność małych obiektów, w które najczęściej nalezy celować. Napawdę posiadam pewną wiedzę o silniku Source, o shaderach, o sprzętowych aspektach renderowania grafiki, i naprawdę nie jestm tak głupi żeby grać 2 lata w CS:S i meczyć się na niegrywalnych frameratach, nie sprawdziwszy wcześniej czy na pewno nie da się nic z tym zrobić. Zdaje sobie tez sprawe z tego że mój sprzęt to sh*t, niestety sponsorzy nie zdają sobie z tego sprawy, dlatego zbieram od daawna na nwy sprzet, jeśli chcesz mi pomóc to użyj linka w moim podpisie a nie pouczaj mnie czym jest fps. Dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nicea albo smierc
*The Dogs | Member*
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Poniedziałek 20-11-2006, 23:45 Temat postu: |
|
|
Azteka mozna zostawic, to tylko kwestia zgrania sie i taktyki... jak gramy ffa to polowa ludzi robi co sie chce. Port tez jest dobry. na starcie bronimy sie z dwoch stron... jedyny problem na porcie to to awp z resa ct/t.
Dust to mapa ciezka... wygrac na niej strasznie trudno. Malo kombinowania, taka prawda. Masz tunel z ktorego wszystko widac. Trzeba sie niezle nameczyc zeby przejsc. Dlatego proponuje dusta wlozyc do seta. Beroth beta to mapa niby latwiejsza od dusta, a jednak wystarczy dobrze pokryc srodek i zadne terro nie podlozy bomby. Bahrain? Dla mnie rewelacja... powinno zostac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Niedziela 03-12-2006, 20:34 Temat postu: |
|
|
czemu niema zadnej mapy z zakladnikami ?! italka, office, przeciez to podstawa css
|
|
Powrót do góry |
|
|
|