Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 21:52 Temat postu: |
|
|
didek teoretycznie kolor samolotu wpływa na lot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 21:55 Temat postu: |
|
|
nie wiem jakim cudem ale nie ważne, ważne jest to że ja napisałem samochodu a nie samolotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 22:37 Temat postu: |
|
|
Panowie tu nie ma co się zgadzac albo nie zgadzać, ani nie ma co naukowo stwierdzać - tak jest i już. Bartek chcesz więcej fps? zmień sprzęt mam sporo fajnych części do sprzedania taniej niż gdziekolwiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 23:13 Temat postu: |
|
|
apex, Bartek to mój kuzyn, jak go wychujasz to masz ze mną spara 1 na 1 na dollsie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 23:15 Temat postu: |
|
|
Ja polecam komendy do konsoli r_mmx 1 | r_sse 1 | r_sse2 1 mi dodają 5 fps na każdej mapie. ciekawe czemu normalnie te komendy mają 0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Sobota 09-06-2007, 23:49 Temat postu: |
|
|
Mati napisał: |
Ja polecam komendy do konsoli r_mmx 1 | r_sse 1 | r_sse2 1 mi dodają 5 fps na każdej mapie. ciekawe czemu normalnie te komendy mają 0 |
hahah ty glupku, bo te komendy okreslaja 'w wielkim skrocie' tryb pracy Twojego proca
jak masz amd to domyslnie masz 1 i tak byc powinno,
Ty masz pewnie intela wiec domyslnie 0 i tak tez powinienes zostawic
a do fpsow maja tyle co piernik do wiatraka, niby cos tam troche ale tak naprawde ni chuja
chcecie wiecej? zmiencie rozdzielczosc na mniejsza - detale na low i niech mi nikt nie wciska ze gra na amidze
a co mozna zrobic jeszcze o tym juz niedlugo
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 1:30 Temat postu: |
|
|
Nieprawda.
MMX = MultiMedia eXtensions - dodatkowy zestaw instrukcji; obecny w każdym aktulanie spotykanym procesorze; r_mmx powinno być 1
SSE = Streaming SIMD Extensions - j.w. ; większość spotykanych procesorów; r_sse 1 powinno być 1
SSE2 = Streaming SIMD Extensions 2 - j.w.; większość procesorów; też zalecam r_sse2 1
SIMD = Single Instruction Multiple Data - tak się określa instrukcje które operują na porcji danych większej niż jeden rejestr ogólnego przeznaczenia; MMX, SSE, SSE2 to grupy instrukcji typu SIMD wprowadzonych po to, aby łatwiej było obrabiać dźwięk i obraz - przy takiej obróbce często wystepuje konieczność przetworzenia całego pliku, więc lepiej robić to hurtowo.
Zmienne r_sse, r_sse2 i r_mmx określają czy do renderowania grafiki w grze mają byc używane te instrukcje. Im mocniejszy procesor, tym mniejszy wzrost wydajności po ich włączeniu.
pozdrawiam lamkę i czytelników PC Formatu, CHIPa, Komputer Świata i innego szitu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartus[PL]
szeregowy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 1:58 Temat postu: |
|
|
jakosc moze i nie ale PREDKOSC przesylania danych z serwera chyba wplywa na ilosc fps. a AKTUALNA predkosc mego lacz wynosi 1 mb/s
oto moj zlom (na razie na tym gram, ale to tylko na razie) :
acer TravelMate 540
intel pentium 4 - 2.66 GHZ
Mobility Radeon 9200 (64 mb)
512 mb RAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartus[PL]
szeregowy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 2:00 Temat postu: |
|
|
i nie wciskac mi kitu ze nie da sie w cs'a na laptopie grac!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartus[PL]
szeregowy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 2:03 Temat postu: |
|
|
apex to moze i ma jakies tam kosci pamieci po 2 mega
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 10:30 Temat postu: |
|
|
PRĘDKOŚĆ ŁĄCZA NIE MA WPŁYWU NA ILOŚĆ FPS czy to jest jasne? chyba zacznę dawać ostrzeżenia za głupotę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 11:04 Temat postu: |
|
|
Gdybyś dawał ostrzeżenia za głupotę to połowa ludzkości miałaby perma
Prędkość łącza nie ma absolutnie żadnego wpływu na FPS. Przepustowość łącza (ale również ustawienia rate cl_cmdrate i cl_updaterate) oddziałują na opóźnienia (ping) z jakimi widzimy wydarzenia na serwerze. Ping podawany jest w milisekundach (1ms = 0.001s) więc przy pingu 60ms widzimy na ekranie to co działo się 60*0,001s = 0,060s temu. Wyższy ping spowodowany jest kilkoma czynnikami:
oddaleniem i punktem wpięcia do krajowej sieci szkieletowej (im krótsza trasa od twojego kompa do sieci szkieletowej tym lepiej), oraz niską przepustowością łącza (lub złymi ustawieniami rate, cl_cmdrate i cl_updaterate) - niska przepustowość może zaowocować zapchaniem łącza pakietami co powoduje nagły wzrost pingu (zwykle w czasie zadymny - dużo strzałów, granatów, operacji na zależnościach fizycznych - latajace truposze, beczki itp.).
Komputer tworzy obraz podawany nam na ekranie niezależnie od pingu, czy ilości dostarczonych pakietów. Czasem zdarzy się, że koleś teleportuje nam się na ekranie - spowodowane jest to, albo naszymi, albo jego złymi ustawieniami parametrów cl_cmdrate i cl_updaterate.
Own3d!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 11:16 Temat postu: |
|
|
Brovar napisał: |
więc przy pingu 60ms widzimy na ekranie to co działo się 60*0,001s = 0,060s temu. |
W dużym uproszczeniu trzeba jeszcze wziąć pod uwagę lag compensation, loss, choke.... ale miło że ktoś tu jeszcze myśli zanim powie, i mówi tylko o tym, o czym wie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 12:11 Temat postu: |
|
|
omg Baretk to żeś zajebał, nie przyznaje się do ciebie fps to viedo zależy od twoejgo kompa oraz tego wszystkiego co wyżej, a net to net odpowiada za to kiedy to widzisz, a nie w jakiej jakości !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukryty
młody
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Niedziela 10-06-2007, 12:59 Temat postu: |
|
|
Ludzie wy to macie problemy ;] A co do mojego problemu z fps zniknął tak szybko jak sie pojawił ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|