Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nicea albo smierc
*The Dogs | Member*
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sobota 28-04-2007, 9:14 Temat postu: |
|
|
ano, kiedys byly tu mapy gdzie sie rozwalalo podloge, wszystko bylo z drewna, awp_subzero i river sie troche ograly, bardziej niz dolls
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kpt.Kriss
magazynier
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wtorek 01-05-2007, 20:50 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje de_westwood . Bardzo fajna mapka , na styl dzikiego zachodu , niezbyt duża , ale wymiata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wtorek 01-05-2007, 21:29 Temat postu: |
|
|
już ją tu proponowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi
operator sztaplarki
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 13:38 Temat postu: |
|
|
kiedy wkońcu będzie coś nowego na serwie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony
AdmiN
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 15:12 Temat postu: |
|
|
Cały czas czekamy na nowe idee ludzi pełnych ciekawych pomysłów z wybujałą fantazja i odrobina szaleństwa, którzy to zaprezentują nowe oblicze taj jakże wspaniałej gry multiplaer jaką jest counter strike source.
Mapy musza byc grywalne, a zarazem nie żrące procka i grafy i pamięci (pamietajmy o kolegach, którzy mają jeszcze pentium III chłlodzonego chłodnicą od dużego fiata).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 15:46 Temat postu: |
|
|
hehe chłodzone chłodnicą
westwood jest grywalna
aimy też by się przydały ale potrzebne konkrety.. hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi
operator sztaplarki
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 17:37 Temat postu: |
|
|
Ale tony ile już propozycji było nowych map a na serwie nic nowego nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi
operator sztaplarki
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 17:39 Temat postu: |
|
|
Tony co ty na to żeby za gre na psach gracze dostawali inne skiny bronie tak jak zmieniane się skiny botów tak zmieńcie skiny broni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 05-05-2007, 20:34 Temat postu: |
|
|
AG_RATS to mapka w stylu dolls (mam slaby komp i przy 20 osobach mam tam 50 fps.... to chyba clakiem niezle) ale lepsza niz dolls...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 1:34 Temat postu: |
|
|
znam chyba mape, tak ale grafika na niej nie jest powalacjąca to jedna z wczesnych mapek source ale mapka spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
+ na droge
młody
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 1:57 Temat postu: |
|
|
*Nadal czeka na de_wanda*
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 12:49 Temat postu: |
|
|
hmm ja mógłbym podjąć wyzwanie i zrobić mapę tylko na noże, tylko pytanie, smirnoff czy jakby była dobra to byś ją włożył ? żebym na darmo się nie męczył, chociaż taka na noże to łatwizna raczej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 14:56 Temat postu: |
|
|
didek nie rob mapy na noze.
takie mapy sa do serwerow RPG, bo czesto w tych modach za zabicie nozem jest 2 razy wiecej expa...
jak przychodzilo co do czego i taka mapa byla grana, to podobala sie tylko top5 (patrz wyzej) a reszta po 2-3 rundach miala dosc.
co innego zagrac raz na mapke 90 sec z nozem, jesli i tak zaraz sie odrodzisz
a co innego liczyc nozem wszystkie fragi wszystkich graczy przez 18 rund ;p
to 100 razy bardziej nudne niz sub0...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 16:53 Temat postu: |
|
|
hehe ale taka mała mapka, jakiś placyk szybko by się po cieli i szybko by się runda kończyła i szybko by się mapa skończyła a poza tym fajnie jest tyko na noże, zobaczymy co smirnoff powie, najwyżej się włoży nie spodoba sie to ją usuną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Niedziela 06-05-2007, 17:10 Temat postu: |
|
|
Panowie wszystko da się zmienić... Swogo czasu była mapa na granaty he_templeofdoom ale szybko wyleciała z mapcycla bo jak nie było admina na serwerze żeby wyłączyć FF to wszyscy szybko zarabiali bana półgodzinnego za 3x TK; otóż to można zmienić. Można dodać mapę na serwer tak, aby np. friendly fire było wyłączone, albo żeby mapa trwała 8 zamiast 18 rund.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|