Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Środa 09-05-2007, 13:41 Temat postu: |
|
|
Może wrócimy do he_templeofdoom? Mapa jest na granaty, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby biegać z nożem. Teraz wiem jak ją ustawić żeby się szybciej kończyła i żeby friendly fire było wyłączone...
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Środa 09-05-2007, 17:11 Temat postu: |
|
|
to jest taka mała arena ? moim zdaniem jak będzie ok z fps, to może być przydała by się mapa na noże albo granaty, lub to i to nawet nie jedna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Środa 09-05-2007, 17:17 Temat postu: |
|
|
artoox az tak slabo z pamiecia;p...ja tyle nie gram w cs'a a zebym pamietal ta mape ale gralem na takiej ze skinem rona;dinho i zidana;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi
operator sztaplarki
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wtorek 22-05-2007, 13:15 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Dajcie na na serwa azteca 2!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Środa 23-05-2007, 23:00 Temat postu: |
|
|
Ten aztec to jakaś miniaturka tam będzie tłum na 24 slotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bezel
młody
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Wtorek 29-05-2007, 18:30 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
De_Wanda
mapa zajebista:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bezel
młody
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WWA
|
Wysłany: Wtorek 29-05-2007, 18:34 Temat postu: |
|
|
druga zajebista
break floor
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 29-05-2007, 19:14 Temat postu: |
|
|
Pamiętam taką mapkę de_inforno_pro czyli przerobiona na source mapa z CS1.6. Jak znajdę linka do niej to wstawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
+ na droge
młody
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 29-05-2007, 19:35 Temat postu: |
|
|
Eee tam, to samo tylko ze gorsze. Chcesz 1.6? Graj w 1.6... nie wiem po co oni zrobili tego promod'a....
PS: Wciaz czekam na de_wanda!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nicea albo smierc
*The Dogs | Member*
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wtorek 29-05-2007, 21:08 Temat postu: |
|
|
wogole kto takie mapy wybiera na serwer xD jakies vertigo, sranie w banie a nie granie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Środa 30-05-2007, 1:55 Temat postu: |
|
|
inerno_pro jest zrobione po prostu z mniej fpsozernych tekstur...
detale na low i efekt jest prawie ten sam
co do tematu powtorze sie poraz osmy, aimy sa faine, a aim_fast juz napewno...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 0:38 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu macie kilka ag_rats... postaram sie znalezc ten starY(chyba najlepszy) co na nim zaczynalem grac w css;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciapek9:D
spamer
Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 28-06-2007, 0:40 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
a to tez niezle;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi
operator sztaplarki
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sobota 30-06-2007, 21:55 Temat postu: |
|
|
wywalcie tego ratsa co jest na psah a dajcie tego nwszego co był kiedyś bo ten co jest teraz jest ***
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Poniedziałek 23-07-2007, 13:42 Temat postu: |
|
|
no dobra teraz moja kolej o to moje propozycje:
1. de_TowerV16 mapa jest bardzo dobra tylko by się przydało na niej zablokować na zawsze AWP i jest sposub na campy respowe w terro
2. de_securoomv5 mapa jest bardzo dobra tylko trudna są trzy sposoby aby odłożyć bombę jeden jest banalny drugi trudny. ktoś kiedyś mówił że chce windę na mapie to masz windę.
3. de_rats_2004_crzy mapa podobna do de_dolls ale nie jest różowa i można zgasić światło w pokoju.
4. De_bridge_v7 mapa jest fajna niestety do ct lub t można pojechać tylko pociągiem mapa jest fajna .
aby pobrać mają paczke kliknij tu ---> [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|