Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Zaznacz opcje: |
Chce miec 18 rund, wytrzymam tyle! |
|
47% |
[ 11 ] |
Chce miec 12 rund wiecej sie boje grac |
|
52% |
[ 12 ] |
|
Wszystkich Głosów : 23 |
|
Autor |
Wiadomość |
Mowicz
operator beczkowozu
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 11:33 Temat postu: 12 rund !? |
|
|
Wlasnie do ch... waclawa co to ma byc. Westwood, Dools, campound, dust1, subzero i cala reszta map ktore trwaja 12 rund zamiast 18....
Tak wiec walcie w ankiete i niech to sie zmieni tak jak bylo poprzednio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 11:42 Temat postu: |
|
|
Masz rację. Powinni zmniejszyć z 12 do 10
Tak serio to jak widzę, jak serwerowa elita statsów na tych mapach idzie do łatwiejszych teamów (vide wczoraj wieczorem na D1) to mi się nie tylko scyzoryk, ale i siekiera w kieszeni otwiera
Administracja Wściekłych postąpiła słusznie, bo często na tych mapach po kilku rundach frekwencja zaczyna gwałtownie spadać, bo ludziska z gorszego (trudniejszego) teamu mają dość grania (i słusznie) z drużyną wytrawnych statsów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 11:54 Temat postu: |
|
|
niby tak, ale dolls jest wyrównany, terro mają kilka łatwych i szybkich dróg do bombsajdu, i jak tylko to wykorzysta ten co ma bombę to wygrają bo ct jest trudno dojść do bomby żeby ją rozbroić powinien być 50 rund
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smirnoff
Administrator
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 12:37 Temat postu: |
|
|
Mowicz , nie podniecaj sie, to jest celowo zrobione. Jak zaczniesz w koncu ty i reszta statow grac troche w trudniejszych teamach to pomyslimy. Na razie zostaje jak jest..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 13:48 Temat postu: |
|
|
kiedyś na serwerze był mod który wyrównywał drużyny hmm... a co do map w których lepsi gracze idą do łatwej drużyny np. de_dust dwuch graczy rozwala cały team terro dopuki tak będzie to jestem za 12 rundami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mowicz
operator beczkowozu
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 15:32 Temat postu: |
|
|
Smirnoff napisał: |
Mowicz , nie podniecaj sie, to jest celowo zrobione. Jak zaczniesz w koncu ty i reszta statow grac troche w trudniejszych teamach to pomyslimy. Na razie zostaje jak jest.. |
No to czemu w takim arzie subzero ma 12 rund ?
tam tez staty ida do np CT ? bo tam latwiej ? nie sadze ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BroVar | no aim no frag
magazynier
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 15:37 Temat postu: |
|
|
Bo sporo graczy (ja akurat nie) nie lubi map awp (a w zasadzie ogólnie nie lubi map innych niż de_ i cs_), więc to chyba dla nich zostało zrobione. Z drugiej strony na awp_subzero mogę pograć wreszcie awp, bo na innych mapach zawsze ktoś ze >EW<'usi je zabiera ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 16:39 Temat postu: |
|
|
Brovar ładnie to wytłumaczył ale w sumie sub0 mógł by być dłużej, a dlaczego dolls jest 12 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nicea albo smierc
*The Dogs | Member*
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 16:44 Temat postu: |
|
|
mi awp obrzydly bo mowicz do mnie na friendsach nontop napierdala zebym dal vota na suba albo face
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nicea albo smierc dnia Sobota 14-07-2007, 17:26, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sobota 14-07-2007, 16:47 Temat postu: |
|
|
a co do awp czym mniej mam AWP to lepiej nie cierpię AWP dla mnie nawet jakby mapa z AWP trwała 1 runde to było by za długo dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Niedziela 15-07-2007, 0:02 Temat postu: |
|
|
hmm jak był ten pomysł wprowadzany, to argument był calkiem prosty:
jak gracze ktorzy sa akurat na serwie chcą grac mapę dłużej, używają komendy votemap->extend.
Jak sie chce grac dollsa albo d2 (albo chcialo), to jakos zawsze sie znajdzie większość zeby przevotowac mape.
Taka sama wiekszosc jest potrzebna do extend map, wiec jesli chcecie grac dłużej to w czym problem ?
A jeśli brakuje votów to chyba znaczy, ze zasada nie jest taka glupia.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didek
spamer
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Niedziela 15-07-2007, 2:34 Temat postu: |
|
|
lamka dobrze gada w sumie jak pomyśle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PINIO
młody
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wtorek 17-07-2007, 13:12 Temat postu: |
|
|
Bywało tak że na sub zero zostawały dwa staty jako ostatni w teamach i reszta ludzi z serwera jeśłi nie było adma musiała czekać u usssssss.ranej śmierci aż któryś się zlitował i dał sobie heda walnąć. No ale tu sprawę rozwiązał by jakiś zegar po którym runda by się kończyła, a tak to i 12 rund może trwać długo, jeśli chodzi o de dolls to wydaje mi się że chodzi tylko o nierówno rozłożone siły w teamach, zwykle terro dostają w odbyt( ale to nie reguła)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ja sem lamka
*The Dogs | Member*
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc szit ?
|
Wysłany: Wtorek 17-07-2007, 19:44 Temat postu: |
|
|
hmm zmienilo sie tyle, ze teraz rasze sa dozwolone ale po uplywie czasu.
jasne nadal moze sie zdarzyc sytuacja ze zostanie 2ch i zaden nie wyjdzie, ale naogol po uplywie tej 1:30 to samo jakos idzie ;p
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|